i brist på annat

Hejsan! Tänkte dela med mig lite från igår och idag. Igår var det skola, med historia, idrott, låång lunchrast, svenska, matte och svenska igen. Sen gick jag hem och satt och gjorde klart svenskan, som tog föralltid! Men till sist kunde jag somna, och det blev inte så mycket mer igår.

Idag har jag varit i skola igen, det tar aldrig slut ;) Vi hade svenska imorse, då jag lånade Darwins bok Om Arternas Ursprung, som jag ska läsa till ett svenskaprojekt. Jag tänkte faktiskt bli darwinist på kuppen också. Om ni inte vet vad det är så kommer jag nog berätta det så småningom ;) Efter svenskan hade vi biologiredovisning, och som vanligt så flummade det till sig rätt ordentligt. Ett matteprov följde, och det kändes skitbra. Jag är värsta mattenörden, och det är jag glad för. Efter en lunch blev det en timmes slappande i bibblan (engelskalektion), följt av lite historiaplugg, och en promenad hem i solskenet.

Här hemma har jag ätit en massa rågrutemackor med ost och kaviar, bananer i överskott och hunnit ikapp i Gossip Girl-avsnitten. Jag har även påbörjat läsningen av Darwins bok, och hittills är den bra! Jag kan ju inflika att jag ännu är på inledningen också ;D Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0