bastu :D

Hejsan! Nu är jag alldeles dammig och trött, men vilket resultat! Jag bestämde mig för röja lite i min garderob (located in my bastu), så nu fick jag plats med en massa väskor också. Kom precis på hur jag kan baxa in lite skor där med, toppen! :D

Dagen har varit bra idag, trots snöfall imorse. Dagen inleddes med en rejäl vurpa, fortsatte med matte, en låång lunch på tre timmar (om man räknar engelskan som ett hål, vilket jag gör xD). Lite historia sedan, och tchémi. Efter en härlig promenad hem så åt jag lite mackor, och så bar det av till stallet. 45 minuter på Pigalle fick benmusklerna att verka ;) Jag har ätit lite hamburgare med hemgjorda strips och så nu, och som sagt, plockat i batsugarderoben och sen har jag inte hunnit så mycket mer.

Jag ska städa på rummet nu, imorgon blir det att träffa moster och morbror en snabbis, och sedan iväg för att göra stan osäker! Det blir jag och girlsen som ska ha tjejkväll på okänd position, men trevligt kommer det att bli. Hoppas ni får det trevligt i helgen, vi hörs! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0