Heelg! <3

Hejsan allihop! Ni ska bara veta hur mycket jag skrattat idag! Och jag har varit lika asarg som glas också, allt tack vare de fina nv:are som jag tillbringade dagen med. Imorse stod det alltså fysikprov på schemat. Jag tror det gick rätt bra faktiskt, men jag glömde bort att sätta enhet i en uppgift. Efter en lång härlig lunchrast hade vi lite engelska, och som vanligt på engelskan sket vi totalt i att läsa boken vi har i uppgift att läsa, utan det blev kortspel, precis som på lunchrasten. Lite neger och president inleddes det med, men när jag hoppade av bytte de inriktning lite, och det blev bluff.

När de började med dropp på bluffspelandet, alltså att man får tappa ner kort på golvet om ingen upptäcker det, då dröjde det inte länge förrens vi låg skrattandes på golvet. Tobbe hade typ 15 kort gömda i sina armhålor efter ett tag, och vi som faktiskt såg det skrattade så det gjorde ont överallt! Och det var så uppenbart också ;D Menmen, den där glädjen försvann på en sekund. Det invoverades nyklar och en JÄVLA massa springande, och resulterade i en Elin på vääääldigt dåligt humör. Det höll i sig under hela biologitimmen, men försvann när jag kom hem efter skolan, och slängde i mig en halv bytta med violglass och några chokladpinnar.

Ikväll blir det nog lite chillande bara. Imorgon kanske jag skulle träffa några vänner som jag inte träffat på länge. Annars blir det nog lite matteplugg i helgen också. Hoppas ni har det bra, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0