the life, the universe and everything

Hejsan allihopa! Jag kom nästan alldeles nyss hem från skolan, och återigen har det varit en rätt skön dag. Det känns soom om det nästan bara är sköna dagar numer. Jag tror jag är på ett såntdär bra ställe i livet helt enkelt!

Skolan började med svenskaredovisning, en muntlig redovisning om valfritt ämne. Jag pratade om Koreakriget, och det gick väl bra. Jag avskyr egentligen att prata inför folk. Jag blir alltid jättenervös och skakis, men bara när en lärare är med. Om inte det kan jag stå och babbla på hur som helst. Det är konstigt det där... Anyway, dagen fortsatte med en till redovisning, men då gick det mycket bättre. Vi gjorde miljövänliga samhällen i måndags, och redovisade dom idag. Det klarar jag helt utan problem, men just ensam med en lärare i närheten, då är det bara NEJ!

Efter biologin, som tillförde mååånga skratt, hade vi matte, och det var bara att räkna på. Lunch efter det, och en föreläsning om brottsoffer. Historia sen, lite snack om betyg och så, och avslut. Jag cyklade hem direkt, jag hade egentligen tänkt att åstakomma något idag, men icke.



nv:s egna pose!

Kommentarer
Postat av: Nea

Vänta bara till ni får se Es08-posen ;D

2009-03-04 @ 17:32:28
URL: http://edithlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0