Tralala

Hellu! Mina måndagar blir bara senare och senare. Skolan idag var lite härligare än vanligt. Imorse var det studiebesök på värmeverket. Det stank som tusan där, men det var rätt varmt, trot eller ej. Efter den lilla strapatsen hade vi två timmar hål, inte alltför jobbigt. Lite kemi efter det, lite matte, franska och slut. Sen blev det stallet, lite mobilstrul, ridning och sen åkte jag hem.

Jag fick reda på en väldigt härligt sak på franskan idag också. Tydligen så om man läser ett språk steg 4 så har man utlandspraktik om man vill. Så nästa år kanske jag har sommarjobb i Frankrike :D Nice.

Nu orkar jag inte skriva mer, utan jag ska sova. God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0