schlut på helgen

Märker ni något nytt? Jag bestämde mig för att göra en ny design, vad tycks? Jag ville ha en lite vårigare nu, när det ska vara vår. Annars har jag hunnit träffa min moster och min kusin en snabbis, de var här och lämnade bilen och fikade lite.

Vet ni vad jag har bestämt mig för? Jag ska stänga ner min designblogg. Jag känner inte att jag har tid för den, så nu ska jag bara ta upp beställningar på den här bloggen, och that's it. Menmen, så går det ;) Nu är det söndag, så det blir nya tag i en ny vecka imorgon. Vi har lite prov och så, och på fredag är det tranan. På lördag har jag stalltjänst också, så jag kanske dissar tranan. Trist, men ändå. ;P

Men nu ska jag fixa det sista på designen, sedan läsa lite Darwin. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0