back to reality

Shulululu som Lisa brukar säga ;) Hej sötnosar, hur äe det? Här i Bollnäs är det kallt och blött, och det har till och med regnat idag! Men då märks det att snart är det vår, så det är ju bra. Idag har vi haft lite datorkunskap, biologi, fysik, kemi, matte och lite franska på sluttampen. Kort sagt en riktig naturvetar-dag!

Efter skolan cyklade jag iväg till stallet för att ha teori, och slog ihjäl lite tid med att plugga kemi. Nu ska jag sitta lite med svenskaarbetet tänkte jag, och jag sitter och hjälper Lisa lite med hennes blogg också ;) Jag slänger in en outfit strax, men annars får ni nöja er med ett lite kortare inlägg idag. Det har varit en bra dag i alla fall :D


Min lilla grosa som Einars dödade för ett tag sedan. R I P froggy :(


Kommentarer
Postat av: Lisa

SHULULULU!!!!!!!!!!!!!! :D

2009-03-17 @ 17:00:54
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0