What a day!

Hejsan! Skit, vilken dag! Vi hade temadag om droger och sånt, och det sög inte fullt så mycket som temadagarna brukar göra, och det var väldigt roligt på sina håll. Efter skolan gick jag och ett gäng andra glada nv:are till sporthallen för att kolla in fotbollsturneringen. Det var inte så mycket drag direkt, och det var rätt så folktomt, men det var roligt att se hur det gick för dom som anordnade det hela.

När klockan var runt fyra begav jag mig hemåt i alla fall, och av någon mysko anledning bestämde jag mig tydligen för att hata allt och alla, för jag har varit på riktigt dåligt humör här hemma. Hormoner vetni ;) och inte blev det väl bättre då jag var tvungen att sitta med svenskaarbetet som skulle vara klart idag, och jag orkade ändå inte bli klar! Och när jag ända skulle spara det jag hade gjort, då försvann filen. Så allt är borta, och det är lika bra att sova och skriva det imorgon istället. Bajs.

nu ska jag sussa. God natt!

Kommentarer
Postat av: Mamsja,

ja, det är inte så ofta som du är så sur som du var igårkväll... kanske du går o lägger dig för sent ;-)

2009-03-19 @ 14:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0