lovlie

Tja, det blir ingen outfit. Tydligen tog jag brt alla outfit-kort jag knäppte imorse... Menmen, jag hade på mig min älsklings-topp i alla fall, med snyggaste ryggen.

Och jag ber om ursäkt för min babbel-vlog, men ibland orkar man inte skriva helt enkelt. Men imorgon är det fredag, den underbaraste dagen av dem alla! Vi har fysik på morgonen, efter en lång härlig sovmorgon, lite engelska (sova med en bok i handen...), och biologiprov. Jag borde egentligen stressplugga, men jag orkar inte, utan tänkte istället sova PÅ biologiboken, det kanske fastar något på det sättet! Haha ;D

Jag ska gå och fixa till mig inför sömnen snart, men först måste jag få säga någonting. Det är INTE roligt att gå nv ibland. Alla prov och inlämningar förvisso, men alla underbara människor där! Ibland känner jag mig allvarligt som en seriös misfit. Alla är så himla fina varje jävla dag, alla har jättebra öga för snygga kläder och mode och så, och det är fan en modevisning hela tiden! Helt otroligt! Och jag får sitta på första raden :) Ni är gulliga, nv:are <3


Mitt favvolinne, no questions asked. Och btw, ge mig brännan tbx! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0