zzz.

Jag är en sovande vaken person just nu. Jag vill inget hellre än att bara gå in på rummet och sova i några timmar, men vi har ett biologiarbete som ska in idag, och jag har knappt börjat. Men det var max 2 sidor, det kan inte ta så lång tid att skriva. Idag är det den vackraste dagen hittills på året, det är klarblå himmel, vindstilla, soligt och varmt. Det ligger vårkänslor i luften som tusan, och det måste fan vara värmerekord. Det är 5 plus i skuggan, och det är skapligt mycket varmare i solen.

Imorse vaknade jag fast jag inte ville, igen, och det var bara att ta sig i kragen och åka till stallet. Vi var fyra pers där idag, så allt gick mycket snabbare. Vi blev klara en timme tidigare än igår, och sen blev det en härlig uteritt i finvädret. Jag red på Pigalle, och han var faktiskt inte allför seg när vi galopperade i snön, snarare tvärtom. Härliga tider.

Men nu är det som sagt bara biologi som jag får engagera mig i. Vi hörs senare, pusspuss! <3

Kommentarer
Postat av: vaa

har du skollov?? jag trodde att det var en vanlig helg jag! :-)

2009-03-15 @ 21:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0