D90 + Twilight = geeeky Elin

Gissa om jag är trött nu?! Eller nej, det är jag inte alls. Jag håller på att ladda hem twilight som ljudböcker, yeey! Hoppas det är någon bra röst som snackar, annars dör jag. Idag har jag lekt med D90:n som vi har köpt till familjen, bländare och slutartid facinerar mig. Jag har suttit nu i några timmar och lyssnar på Twilight-soundtracket, och gjort min powerpointpresentation, som handlar om twilight. I'm a geek! Men seriöst, det går inte att sluta!

tal om geeky så läste jag de kapitel som publicerades ut "Midnight Sun" innan författaren började strejka. Ett ord, WOW! Fan idioterna som skulle publicera skiten, om de inte gjort det hade vi kunnat vänta oss fyra böcker till. Nu borde jag sova, puss sötnosar!

P.S, här är lite av kamerabuset från de senaste tre dagarna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0