Dagens outfit ;)

Hey! Nu är jag till och med hurtig nog att lägga ut en outfitbild, haha! Vackert, inte sant? ;) ligger i sängen just nu, bloggar från mobilen. Jag ska upp och äta strax, sedan fixa till mig. Vi har biologi första timmen, halv tio till halv elva, sedan är det Torsberg på Stan, och ja, vi ska stå på stan och leka lite. Jag vet inte exakt vad vi kommer att göra heller, jag vet bara att vi ska stå utanför systembolaget... Håkan tyckte vi kunde föra en statistisk undersökning på hur många gånger han går in på systemet och köper sprit ;D Sen efter skolan ska jag klippa mig, något jag inte gjort på över 4 månader! Scheisse!! Justja, mat var det. Puss sötnosar!


snyggt ska det va ;) lägger in bild i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0