monday

Tjenna! Städar lite på rummet, och tittar lite på Scrubs samtidigt. Min vägghylla sitter som sten, och ska ställa upp en massa saker där. Mamma köpte några snygga lådor till mig idag också, så jag ska ställa in en massa saker i dom också.

Skolan har varit rätt soft, datorkunskap imorse, följt av fysik och biologi, lunch, kemi, matte och franska. Imorgon har vi franskaprov, matte nationella, och sen ska jag ta Gardasil-spruta också. Skoj.. Och om mamma inte hade kommit på att jag skulle ta spruta snart, så hade jag missat det. Haha, jag har koll!

Sen är det kanske någonting roligt på gång i vår familj med också. Hihi! Kanonkul! Nu har jag inget mer att skriva, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0