mrs Cullen

Hejsan! Idag har det varit en riktigt trevlig dag faktiskt. Eller nja, kort i alla fall. Fyra timmars nationellt prov imorse, och det känns riktigt skönt att ha det överstökat. Jag tror det gick rätt bra också. Efter en timmes lunchrast hade vi svenska, och som det brukar vara på svenskan var det lite kaos. Efter det fick vi sluta, två timmar tidigare! Det sög inte helt kan jag nämna ;)

Här hemma har det blivit några timmar TV, oh nu sitter jag med en powerpointpresentation till datorkunskapen. Det blir skitbra! Imorgon är det tidig skolstart, klockan 8, och då blir det mer nationella prov. Den ljusa sidan är ändå att vi slipper vårt 80-minuters mattepass, så då blir det nog lite kortspel istället. Det blir nog roligt!

Jag förvandlade mig själv till Mrs. Elin Cullen i photoshop, haha! Vad tycks, ska jag satsa på att dricka blod?


Man måste älska photoshop

Kommentarer
Postat av: Anonym

För allas bästa, håll dig så långt borta från photosho det går! SNÄLLA!

2009-05-20 @ 17:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0