never simple, never easy

Hejsan! Jag har fortfarande lite bloggtorka, men jag tänker fan tvinga in ett inlägg ändå. Dagen har varit bra, vi började nio imorse, så lite sovmorgon blev det allt! Sen fick vi sluta direkt också, eftersom det bara är matte A kvar nu. Efter det tittade vi klart på La Bamba, en film vi har kollat på, på engelskan. Efter lunchen hade vi franska. Eller snarare, vi skulle ha franska, men man kunde välja på att titta på esteternas viskonsert också. Det gjorde jag och ett gäng nv:are, och som vanligt var de jätteduktiga. Sen hadevi ingen historia, läraren var borta, och efter en håltimma hade vi kemi.

Efter skolan åkte jag hem en snabbis, och sedan vidare till stallet, där vi hade Cavaletti. Jag hade Biggles, och han var jättemysig. Nu tänker jag tjocka mig med lite krämkaka, ha det bäst! Puss!


Taylor Swift - Breath
kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0