New Moon

Nu är klockan halv tio, och jag ska strax gå och lägga mig. Tyvärr är Twilight alldeles för lockande för att köra någonting klokt har jag upptäckt, men jag har varit relativt aktiv idag, med tanke på omständigheterna. Klockan åtta var jag i stallet, och mockade. Vi var klara vid tio, och kvart i elva satt jag upp på Maruska, och red ett tag. Det gick inte fullt så bra, hon var väldigt pigg, men det var skönt att få något gjort. Runt ett-tiden var jag hemma igen.

Jag gick faktiskt ut och solade ett tag när jag kom hem. Jag vill helst inte slösa bort de få soltimmarna vädret ger... Men jag borde ju skriva historiauppsats också. Tyvärr så är jag skapligt kass under tidspress. Jag kan inte börja, och det slutar ALLTID med att jag sitter sista kvällen, eftersom det är då stresskicken startar. Jag kan inte få mig själv att påbörja någonting utan något som flåsar i nacken.

Jag började nyss lyssna på New Moon i alla fall. Det är rätt smart faktiskt, att ha den som ljudbok. Trots att man blir lite smått distraherad, så klarar man av enkla uppgifter samtidigt, något som jag har upptäckt är rätt omöjligt när man har näsan djupt i en bok. Fast böcker luktar så mycket godare. Nörd-faktor varning!


Kommentarer
Postat av: CHRJ

hiss eller diss i mitt senaste inlägg? =)

2009-05-24 @ 22:08:48
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0