twiligt har tagit slut

Nu är det över. En och en halv veckas intensivläsning, och nu är jag klar med serien. Fyra böcker, att det varkligen gått så snabbt! Men tja, istället har jag inte gjort något vettigt under en coh en halv vecka.

Imorse vaknade jag, alldeles för tidigt, för att åka upp till stallet och hjälpa till. Mocka och sopa i två timmar, sedan var vi klara, och jag och Bella (som btw fyller år, grattis!) gick ner på terrängen. Vi hoppade lite fram och tillbaka och hade jätteskoj, förutom då Bellas töntponny Nougat inte ville vara med. Jag och Pigalle fick vara draghjälp hela tiden! Det är det mest ironiska jag hört i hästväg faktiskt, för det är få hästar, ridskolehästar eller vanliga, som är segare än Pigge.

Nu sitter jag och äter lite ostkrokar, ska kolla på film alldeles strax. Imorgon är helgen slut, och några stressiga veckor börjar. Två nationella prov i veckan, hur mycket bättre kan det bli, eller hur? (IRONI). Tyvärr så ska tydligen vädret suga, men man får göra det bästa med det man har. Jag ska fanimej ha riktigt jävla roligt, det har jag bestämt. POSITIVITET FÖRFAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0