typiskt

Attans också. Frisören slant med saxen, så det blev lite kortare än vad jag ville ha. Det blev lite för ljust också... För första gången är jag INTE NÖJD med mitt klipp. Och så ska det bli såhär nära skolavslutning med! Ja, och så råkade jag dricka en föryngringsdryck med, så jag blev lite yngre. Tänk hur fel allt kan bli! Och ja, det blev lite blått också... Och ta det LUNGT Lisa, jag skojar bara! Erkänn att du gick på det ;)


Jag ska gå ut i köket och sno lite kakor nu i alla fall, sedan sätta mig och titta på Bride Wars. Det gick bra hos frissan, det blev topparna som klipptes, och jag fick hellugg, helt gaalet! Det blev lite mörkare än jag tänkt i alla fall, men det blir alltid ljusare de första veckorna, och det kommer blekas i solen med. Som vanligt har jag intensivtoning, men det brukar sitta som permanent på mig ändå. Jag visar kort sen någon dag, när jag orkar. Ja, och här är min outfit, otecknad. Puss!


Kommentarer
Postat av: Lisa

verkligen elin, verkligen! ;)

2009-05-16 @ 17:15:37
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0