skoltrötthet!!!

Hejsan allihopa! Nu är jag sådär dålig på att uppdatera igen. Morr.. Jag får ta och skärpa mig.

Idag har det varit lite halvt-om-halvt-dag. Jag var supertrött och irriterad 80% av dagen, sen, på sista lektionen, blev jag på bättre humör. Lektionerna har rullat på, och vi har töntigt mycket prov och inlämningar nu. Engelska nationella har vi på torsdag, matte B och A nästa vecka (tis-ons), andra delen på matte A veckan därpå, vi ska göra kursprov i franska snart, en powerpoint-presentation som ska vara klar om två veckor, en historiauppsats som ska vara klar om fyra, någon kemiprov kläms säkert in, och jag har verkligen INGEN energi. Allt är borta! Utöver alla prov och allt plugg måste jag ju också ha tid till Twilight-läsning, hehe.

Jag läser Eclipse just nu, och Breaking Dawn ligger här brevid och skriker efter att bli läst. Fullt upp är det minsta man kan säga. Jag slänger upp dagens outfit strax, nu när jag för en gångs skull har photoshoppat det. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0