Önskelista





Det här är min officiella önskelista, och ja, en sak på listan SKA jag bara ha. Jag menar, är det för mycket begärt att köpa ett jetflygplan till mig? Hur mycket kan ett sånt kosta? Om jag inte får ett slår jag ihjäl någon. Skämt åsido, min högsta önskan är Nikkor 50mm f1.4-objektivet, men det kostar några tusenlappar. För er icke-fotomänniskor gör det bilderna suddigare i bakgrunden och färgen blir mycket klarare.

Jag ska försöka börja blogga igen, men jag vill ha mer bilder. Tyvärr suger både väder och inspiration, min stackars kamera ligger i ett hörn och samlar damm. Men NO MAS! Puss, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"För er icke-fotomänniskor gör det bilderna suddigare i bakgrunden och färgen blir mycket klarare."



Hahaha vilken beskrivning...

2009-11-24 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0