Because I'm baaaaad!

Just nu sitter jag i språkstudion och gör lite olovliga saker, alltså skriver här. Idag är jag klädd helt i svart, jag känner mig som en regnbåge! Jag har franska just nu, och efter det här har jag engelska med Ross, the puny one. Sen har vi matte/fysik, och då får vi antagligen reda på hur det gick på matteprovet vi hade igår. Håll tummarna.

Efter matten, dvs på lunchrasten/håltimmen ska jag gå iväg och simma som vanligt, jag ska satsa på två kilometer idag tror jag. Efter skolan ska jag åka iväg till stallet och rida, och ikväll blir det hårdplugg tills evolutionsprovet vi har imorgon på biologin. Men nu kommer franskaläraren, RUN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0