Elinx2



Jag tror jag tänker gå och lägga mig ungefär nu. Det har varit en relativt lugn dag, men jag är ändå riktigt slut. På franskan tittade vi klart på filmen Amelie från Montmarte, en riktigt härlig film som faller mig precis i smaken. Lite udda, lite mysig och så. De andra lektionerna bara flög förbi lite sådär, och innan jag visste ordet av var jag hemma.

Jag tror jag ska ta det lugnt den här veckan, och ladda batterierna (med GOLF! Hahaha! Internskämt...) och inte försöka så mycket. Jag ska försöka hitta tid att göra både biologin och en retorikuppgift, och om jag har lite tid över ska jag jobba men vårt kemihäfte. Det är mycket, men ändå inte. Nästa vecka väntar två rätt stora prov, yikes! Strunt samma, god kväll!

(http://elinmnilsson.blogg.se används mer och mer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0