Såfin ruinerar mig!



Jag har råkat synda igen, på Såfin som vanligt. Jag gick ner på stan en sväng efter skolan med några NV:are, och kom därifrån två armband och ett par leggings rikare, men fattigare på pengafronten. Tänk så mycket lättare allt skulle vara om det var tvärtom! Att man får pengar för att köpa kläder! Underbara värld...

I alla fall är NV lika galet som vanligt. Imorse fick vi fika på matten, stort tack till Einars och Julia för det! Åter igen märks det hur seriös Håkan Lenneby verkligen är! Efter fikat började nämligen alla att rita på tavlan, och Håkan gjorde detsamma. När hela tavlan var prydd av vackra porträtt frågade han "Tänkte ni räkna nå matte förresten eller får jag lunch nu?". Det finns verkligen bara en Håkan Lenneby här i världen.

Efter biologi, en produktiv svenskalektion och förvirrad och högljudd kemi slutade vi, och nu sitter jag här hemma och väntar på mat och en Helena, som dyker upp någonstans vid halv sju. Ha en bra fredag! ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

hej på dej ! back in the days hade jag en design av dig, tänkte bara höra om du fortfarande gör gratis eftersom jag blev så nöjd sist! :)

2009-10-16 @ 20:54:56
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: robbin

byemom.blogg.se - nystartad blogg som handlar om de sociala myndigheterna och våra tankar kring detta. Detta är ett ämne som ligger oss nära hjärtat eftersom robbins lillebror blivit lidande. Vi försöker få fram vår åsikt och hoppas på mycket respons, både positiv & negativ. Har du också haft problem med de sociala myndigheterna? Kom in och läs! :)

2009-10-18 @ 02:10:09
URL: http://byemom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0