SPEX

Aah, ibland är väl livet härligt? Min brorsa är hemma över helgen, och det känns som vanligt igen. Min kamera är tillbaka och lagad, och jag har ändå fått bilder på alla fina höstlööv och all frost, som jag trodde jag skulle missa. Jag har i alla fall lärt mig att inte tappa kameror i golvet längre... ;)

Jag har haft en GRYM vecka! Det har varit gott om skratt, kortspel, sortspelsfusk och matte. Med andra ord, mycket NV. Igår hade vi fotografering, både spex och vanligt. Spexkortet var en succé!!!

Igårkväll tittade jag på underbara Transformers och åt choklad. Idag har jag redan hunnit med granska mycket. Jag vaknade nio, efter en väldigt trevlig dröm (inga mardrömmar här inte), och vid tio åkte jag, mami och Jens ner på stan. Jag har hunnit knäppa lite kort på den frost som ännu inte försvunnit, och snart ska jag nog dammsuga lite. Hejdå!


SPEX! Klicka på bilden för att se större ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0