trött/död/lycklig/död

Trött räcker inte för att förklara mig just nu. Jag är helt slut på alla möjliga sätt, och jag har ont i nästan hela kroppen. Jag tror fortfarande att det är fredag idag med, så jag kommer bli himla besviken när jag går upp imorgon...

Det gick bra på franskan idag, jag fick ihop en uppsats i alla fall. Engelskauppsatsen är enligt Ross för lång och för djup, rätt saker att klaga på lärarn! Fysikprovet gick bra, fast jag råkade tydligen läsa km/h istället för km/s, sug! Men jag är nöjd! Sen simmade jag 2 km och bastade i 20 minuter, inte fy skam. Efter retoriken hade jag ridning, och det gick väl inte alltför bra, pga min trött/dödhet.

GOD NATT!


Jag hittade min brorsas GAMLA hatt idag, nostalgii!! Markoolio-ålderns kvarleva! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0