"And he could wear a fake beard and glasses!"

Trötthet kan inte förklara mig just nu. Jag har varit lite smågalen och mystisk hela dagen, värre än vanligt. Jag tror jag tänker skylla allt på trötthet, men det är snarare brist på hjärnkapacitet på grund av sömnbrist. Men jag är inte trött, jag har något fel i huvudet.

Vi hade orientering imorse, och jag och Karin sprang runt som vettvillingar för att hitta kontroller som inte fanns. Fan ta Heden och dess icke-existerande kontroller! Efter det hade vi engelska, och jag tror jag aldrig någonsin i hela mitt liv haft en så flummig och luddig engelska-lektion. Jag och läraren diskuterade lösskägg och Harry Potter! Efter engelskan hade vi lunch/håltimme, då jag bl. a hoppade av psykologi A. Tre timmar hål varje torsdag, hurra! Matte efter det, biologi och matte igen. Jag lovar, jag tänker spränga sönder alla logaritmer i världshistorien!

I alla fall, efter skolan stack jag iväg och klippte mig lite, så nu ä allt slitet hår borta. Jag ska till frissan om några veckor igen, för att färga håret. Men innan dess, och innan jag gör något annat så tänker jag SOVA! Eller äta, sen sova. Lev ett bra liv så hörs vi! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0