COLD AS SHIT!

Tusan, det är inte bara lite kallt! Dessutom blåser det från alla håll och kanter, ibland regnblandade vindar. GALET! Ibland är det fel att åka moppe. Jag är för övrigt på toppenhumör just nu. Vi i klassen har en utmärkt idé för spexfotot, muahaha. Jag funderar på att göra en ny design nu innan ridningen, jag hatar den jag har just nu. Så då vet ni det.

Dagen började med franska, och jag HATAR FRANSKA! Punkt. Engelska efter det, kemi, lunch och matte. Alla älskar derivatans definition, speciellt Håkan. Sista halvan av lektionen stal jag, och nu har vi världens bästa spexfoto idé!!!


Idag fick jag för övrigt reda på att min klumpighet med kameran kostar mindre än 1500 kr. Hurra! Lite synd bara att jag missar alla fina löv och sånt... Ett tips, tappa inte systemkameror i backen!!!!



Stackars lilla löv, du kanske är det enda löv som blir fotat i år..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0