Happyface!

Ibland vill jag nästan bara bo på en plats utan tyngdkraft! Den gillar verkligen att arbeta mot mig! Jag välte en stol idag, samma stol två gånger tragiskt nog, och jag höll på tat ramla av stolen på matten och jag trillade när jag skulle ta fram böcker ur skåpet. Dessutom har jag tappat lite grejer också, typ nycklar, pennor, pennskrin och sånt. Haha, jag är nästan tragisk! Utöver min allmänna klumpighet har jag blivit mobbad för diverse småsaker, och vi hade ett franskaförhör då jag var blank i hela skallen. Men it's all good!

Imorgon har jag ett stort, fett hål mitt på dagen, tre timmar (inklusive lunch), så jag tänker ta tillfället i akt och plugga röven av mig, göra klart biologin i förväg, räkna klart alla bajs-logaritmer i världen och vara klar med det, göra klart kemi-häftet och bara slippa pressen att göra något på lektionerna. På kvällen har vi uteritt igen, vilket känns bra! Sen är det fredag, och helg. Härliga tider! Synd bara att jag måste gå åtta till fyra innan jag får ledigt, och att detär sent när jag kommer hem, men det är smällar man får ta helt enkelt.




Min bläck-tattoo jag har haft i några veckor nu. Ibland funderar jag på om den håller på att bli permanent, eftersom jag bara fyller i den hela tiden. Hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0