I'm so over this

Hejsan! Jag ska lägga mig i sängen snart och lyssna på musik, sedan tar det nog inte alltför lång tid innan jag går och lägger mig. Jag sov väldigt lite inatt, och jag börjar åtta imorgon, och det är party på kvällen. Skolan idag var väldigt tröttsam, många lektioner och relativt korta raster. Jag känner mig vilse på torsdagar, allt går så snabbt och allt är förvirrande. Jag är på god väg att hata psykologi A dessutom. Retoriken blir bara roligare och roligare, det är som historia utan all källkritik och arbete, men med samma roliga lärare. Vi gick igenom lite kroppsspråk idag, och imorgon ska vi göra lite övningar och sånt.

Efter skolan trampade jag iväg till stallet på min lilla gröna cykel. Väl där hade vi uteritt, och den var mysig. Sen trampade jag hem, och här har det inte hänt så mycket. Ja, som sagt så ska jag hitta på något att göra nu, något som inte kräver så mycket energi. Jag ska definitivt inte tänka, det är alldeles för jobbigt. Vi hörs! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0