Partey!

Jadu. Tidigare idag kändes allt tröttsamt, men jag tror det blir bättre så fort man kommer ur skolan! Om någon timme ska jag iväg och göra mig iordning inför Tranan, och sen blir det dans hela natten.

Imorse dansade vi loss också, på retoriken. Vi skulle "släppa alla hämningar", Malin är lite smågalen... Den lektionen var allmänt lite flumm, och slutade med väldigt vackra charader. Ett exempel är "pojke viker ett pappersflygplan, kastar det och blir besviken när det kraschlandar". Vi har även haft matte, biologi, svenska och kemi. På biologin satte vi upp det snygga snöret som ska representera livet och Jordens utveckling genom tiden. Så ja, nu måste vi bara fylla en och en halv korridor med papper, hehe.

Igår lyckades jag tappa kameran i golvet också, så blixten är lite trasig. Jag ska in med den imorgon en sväng tror jag, eller nästa vecka. Imorgon kanske jag ska till Valbo också, det beror lite på om jag orkar överhuvudtaget. Nu ska jag käka, vi hörs! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0