Sovmorgon imorgon! :D

Träningsdag idag! Det är härligt att träna, när man väl orkar göra det. Imorse hade vi franska, engelska, fysik och matte, allt på en gång och korta raster. Sedan drog jag ned på tempot. Jag har fortfarande tre timmars hål varje torsdag, och idag gick jag iväg och simmade i en timme. Jag gillar att simma, och man känner sig härligt slut efteråt. En simtur och en bulle senare skulle vi ha haft retorik, men icke sa nicke. Vår lärare var tvungen attåka iväg på någonting, och med mina kontakter så vet jag även att det är inställt imorgon med. Sovmorgon för mig!

Jag kom nyss hem från stallet, och idag hade jag Caprina faktiskt. Jag red med gummisnodd, och hon har aldrig gått så bra förut! hon var urgullig och jättemysig! Söthäst :) Nu måste jag fixa någonting att äta, sedan är det plugg som gäller. Jag har en retorikuppgift, svenska och biologi att gå igenom. Det är något lite småkasst om imorgon, jag har en lektion tjugo över tio, sedan en till två, men hål därimellan! Buhu!

Men, MAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0