Who'd have known, I no longer feel alooooooone

Hejsan! Jag sitter och tittar på Forrest Gump, jag älskar den filmen! Den är så himla gullig! Men tyvärr kollar jag över nätet, så jag kan titta i max en kvart utan att pausa och låta resten ladda, så jag varvar även med lite He's Just Not That Into You och lite allmänt internet-grejs. Musik också, jag är i en Lily Allen-period.

Idag är det en bra dag. Det är förvisso sant, men det fick vi säga en himla massa gånger på retoriken imorse. I två timmar hade vi tal och kommunikationsövningar, och skulle säga en massa olika saker en massa gånger med olika tonfall och så. Efter det hade vi matte, och jag fick en whiteboardpenna. Tyvärr överlistar alla mig när jag försöker rita på dem, men jag lyckades göra Robins hand grön. Hurra! Sen hade vi biologi, och hela lektionen gick åt till att hamra in häftstift i väggarna. De där små jävlarna kommer aldrig komma ut igen, jag lovar. Det är snöret i Biologilängan som alla hela tiden har sönder. Sen hade vi svenska, och vi läste om inälvor och hjärnsubstans som flyter ut lite här och var. Trevligt.

Efter skolan drog jag med Araya ner på stan en sväng, hon ville titta på en cykel. Jag hittade den perfekta, en liiten rosa trehjuling! Haha, hon passade den utmärkt ;) Sen cyklade jag hem i finvädret, och tyvärr måste jag säga att jag bara suttit still sen dess. Jag borde verkligen röra på mig mer. Men vem orkar göra saker man BORDE, am I right? I alla fall, nu ska jag nog fortsätta titta på film, det har nog laddat lite mer nu. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0