miniminiminipc

Jag ligger i min säng med den minsta datorn jag sett i mitt knä. Det är pappas lilla miniminidator som jag sitter och leker lite med för att se om det går överhuvudtaget. Idag har jag varit lite speedad. Jag har lyckats prata väldigt mycket, väldigt snabbt och antagligen väldigt högt, och om nästan ingenting viktigt överhuvudtaget!!

Utöver allt babbel så tycker jag fortfarande inte om franskan, men jag står ut, för det är ju bara några veckor kvar! Jag anmälde mig och började på matte breddning idag faktiskt, det är därför jag sitter med denhär minidatorn. Det är en helt webbaserad kurs, så allt plugg ska göras på nätet, men eftersom jag ändå vill gå på mina mattelektioner och inte sitta i ett hörn i en datorsal helt själv ska jag försöka ta med en laptop till skolan. Det värsta är dock att de datorer jag har att välja på är den här minililla, eller vår feta, 4 kg:s dator som är stor, otymplig, och som sagt, 4 KILOGRAM!! Det låter inte mycket, men jag lovar, det är det! Dessutom, som sagt, är det pappas...

Men framtiden ser ljus ut! Imorgon har vi idrott och hinderbana, som antagligen blir sjukt jobbigt men samtidigt sjukt roligt, och det kommer att vara soligt hela veckan. På onsdag ska jag dessutom träffa en vän på onsdag, något som alltid är trevligt! Nu ska jag sluta babbla och sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0