Framtid 2.0


Bajsväder=bilder från i somras.

Skolan har börjat, och eftersom jag går NV och är allmänt puckad jobbar jag onödigt mycket hemma, därför lider bloggen. Mitt röstkort kom idag, så nu har jag 20 dagar på mig att hitta ett bra parti att rösta på. Det känns stabilt......

Annars rullar det på, nästan alltför lätt. Skolan känns löjligt och deprimerande lätt att återvända till. Lektionerna har redan börjat stressa upp de flesta till sprängfyllda höjder, vilket känns lite sådär efter 5 dagars studier. Dock gör min underbara klass hela skiten så mycket bättre, jag kan inte säga nog med positiva saker om NV08. Tacktacktack för att ni är så bäst! Jag kommer sakna er nästa år! ♥

Och nu ska jag ta itu med den där sömnen som ska vara så viktig... Om den är så viktig, varför kan den aldrig räcka tillräckligt länge?


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-31 @ 12:56:40
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0