Challenge - Day 1

Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself



1. Jag pratar med mig själv hela tiden, och jag gör det på engelska

2. Jag tittar inte på svenska filmer eller tv-serier för det svenska språket är fult och löjligt

3. Jag var enhälligt framröstad till den trotsigaste och suraste ungen i hela min släkt

4. När jag var yngre trodde jag att jag skulle bli äldre än min storebror. Han fyllde år fyra månader efter mig, så när jag fyllde år tyckte jag att jag knappade in på honom. Det var först när jag var nio som jag kom på att han alltid skulle fylla år fyra månader efter mig, och därmed alltid vara äldre än mig.

5. Jag har haft många framtidsdrömmar under åren. Några av mina drömyrken har varit: vargforskare, fågelskådare, prinsessa, Gwen Stefanis yogainstruktör (den gick upp i rök när jag kom på att jag inte tycker om yoga), komiker, modell, professionell jordgubbssmakare och kattuppfödare.

6. Jag älskar katter, men katter tycker inte om mig.

7. Jag brukade vara beroende av att sova med en ögonmask

8. Det finns ingenting jag älskar mer än bacon. Bacon rules!

9. Jag håller koll på höger och vänster med hjälp av en minnesbild jag har från fjällen när jag var liten. Jag skulle hoppa av liften och det fanns en röd backe till vänster och en blå åt höger, och jag minns att mamma sa att jag skulle av åt vänster till den röda backen. Varje gång jag ska komma på vad som är höger och vänster ser jag den bilden framför mig.

10. På mina favorittischor står det "Deadline is over (if you want it)". Jag har fortfarande inte riktigt fattat vad det betyder.

11. Jag spelade blockflöjt i sju år, från tvåan till åttan.

12. För några år sedan ville jag visa alla att jag var sjukt orginell och minsann inte föjlde trender eller brydde mig om vad andra tyckte om mitt utseende, så jag färgade luggen rosa. Det året hade praktiskt taget alla i Bollnäs färgade luggar. Ja, väldigt orginellt, eller hur?

13. År 2008 hade jag godisförbud. Jag fick äta popcorn och glass, men inget annat, och jag höll det!

14. Jag är ingen half-ass-person. Gör jag något gör jag det fullt ut, annars blir det något fel i min hjärna. Hittar jag  t. ex en ny tv-serie kan jag knappt sova tills jag har sett varenda avsnitt som någonsin kommit ut.

15. Det finns inget som jag älskar mer än att prova och gå i högklackade skor. Då menar jag högklackade också, riktigt snuskigt högklackade.

Kommentarer
Postat av: simone

vilket sött porträtt :D

2010-12-15 @ 13:32:56
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0