Challenge - Day 2

Day 02- This makes you feel good




Underbara människor, min underbara familj och släkt, min totalt asgrymma klass, att fotografera, musik, crazy dancing på tranan, solen, högklackade skor, London och onyttigheter i mängder.

Att lära mig något nytt om något eller någon, att rida, att strosa runt i en vacker stad, att köra bil, att köpa kläder, att köpa allt annat för den delen, ett nystädat rum, att stöka ner ett nystädat rum, de blickarna som får ens mage att dansa hulahula (om än för två sekunder).

Att skratta, att skratta så mycket att hela ansiktet värker, att skratta och inte kunna sluta skratta för allt i världen, att skratta tills man ramlar av stolen, att skratta tills tårarna rinner.

Att sova och drömma, de där dagarna när allt stämmer, de där dagarna som är skit men då en pytteliten sak gör allt helt perfekt, att nå ett mål, att missa ett mål men att ha det bra på vägen dit, att titta på film, att få andra att le och skratta, och så mycket mer som gör allt så himla bra!

Kommentarer
Postat av: Moster Marie

Att läsa ditt härliga inlägg fick mig att må bra :-)

2010-12-13 @ 20:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0