innebandy

Jag kämpar på med min utmaning, som ni kanske märker! Snart har jag lov också, vilket är väldigt välkommet! Jag har visserligen lite plugg att göra över lovet, med det är mitt eget fel, så det är ingen idé att klaga över det.

Idag var det den årliga innebandyturneringen, och för en gångs skull var jag inte med, utan satt på läktaren. Lite bitterljuvt, jag saknade lite att sitta där på första parkett på golvet i A-hallen... Sen såg jag hur alla galna spelare attackerade de stackars målvakterna som galningar, och vipps så var det skönt att sitta på läktaren med kamera i hand istället!




Imorgon är det julshow, en kort samling med klassen, sen är det slut för i år! Det ska firas stort på kvällen, på tranans dansgolv. Sen på fredag är det ju julafton för tusan! Kalle Anka, korv, köttbullar, en fin och gles gran och mys med familjen. Helt underbart! Sen följer ett lov fullt med roligheter, 2011, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0