My hands are burning!!

Jag sitter och skriver på min djurbservation, och mina händer brinner av smärta. De är så torra att de snart trillar av, och jag skrubbade dom nyss med lite olja och salt för att få bort all söndertrasad hud, och nu svider det bara riktigt ordentligt. De är även insmorda med 30 lager hudsalva, vi får se om det hjälper imorgon.

Idag började skolan igen, och jag hade nästan glömt hur mycket jag älskar NV08! Det är definitivt den bästa klassen i världen. Min formelsamling tittade helt plötsligt fram idag med! Det var Tobias som snott den och gömt den i sitt skåp. En månad har den legat där, han hittade den imorse. MORR.

Imorgon är det den delen av idrotten jag fruktar mest: betygssnack. Det är IDH-betyget om något som kommer dra ner mitt meritpoäng när jag tar studenten. 20,0 poäng ligger så nära men ändå så långt borta.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0