Deltar i Bloggresan!



Jag hittade en tävling (eller mammas kompis hittade en tävling) som jag VERKLIGEN vill vinna. Priset är nämligen flygbiljetter till London, hela världens huvudstad! Efter förra årets bravader i London blev jag så grymt förälskad i staden att jag skulle kunna göra vad som helst för att komma dit igen. Engelsmännen, pubarna, shoppingen, miljön, husen, sevärdheterna, allt är så fantastiskt. Från de första stegen på Heathrow kändes det i varenda liten cell att "det här är en bra stad". Leenden var man än gick, behagliga röster med bedårande dialekter, toast och muffins på ett café till lunch, scones till mellanmål och glädje till middag. Jag vill tillbaka.

Jag tycker att jag är värd en resa dit eftersom har precis kämpat mig igenom YTTERLIGARE ett års studier, och har ändå minst 6 år kvar. Jag har inte bara studerat denna tiden, jag har även kämpat stenhårt med att bli en bättre människa, och jag själv tycker att jag har lyckats bra! Jag är numer riktigt trevlig mot alla jag möter, jag har slutat att käfta emot lärare, jag har nått alla de mål jag har satt upp, mina betyg fortsätter att vara raka MVG:en, min närvaro fortsätter vara praktiskt taget fläckfri, körkortet börjar bli verklighet, allt är för en gångs skull helt perfekt. Därför vill jag som belöning åka tillbaka till London, och fortsätta vara en bra person där.

Här kan du själv boka flyg till London:
http://www.sas.se/sv/resmal/flyg-till-London/

...och här kan du delta i tävlingen:
http://www.sas.se/sv/erbjudanden/Bloggresan/?WT.ac=privat__puff_bloggresan&vst=true

Kommentarer
Postat av: Morfar

Bra Elin......jag är jättestolt över dig och dina framsteg KRAM å LYCKA TILL

2010-06-15 @ 20:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0