a house in a wood



Igår hade jag ridning, som vanligt, och jag vill nästan ut igen. Vi hade uteritt, och eftersom det är sportlov visste nästan ingen i gruppen att vi hade någonting, så det var jag, en till och ridläraren som var ute en sväng. Det var faktiskt helt underbart mysigt att vara ute i slasket, och med en urgullig häst, en härlig galopp och behagligt väder kan det sällan gå fel.

Idag kämpar jag på med matte här hemma. Det har kommit fram till primitiva funktioner och intergraler. Dessutom vill jag ut och fota, och ta till vara på det vackra vädret. Ikväll blir det popcorn och en film eller två. En helt vanligt fredag alltså, fast utan skolan och stress och krav. Fast jag saknar nästan mysmatten med världens bästa NV08! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0