det kallas tur i oturen



Jag fick precis svar på min klagan till tvspelsweb.se, om den felaktiga adaptern som fungerade. De bad om ursäkt och de skickar en ny med en gång, men jag får behålla den gamla ändå! Weii!!! Så nu har jag ÄNTLIGEN ett bra och rent tangentbord! Mitt gamla sjöng på sista visan... Efter 7 års samlande finns det tillräckligt många kaksmulor för att föda halva Afrika mellan tangenterna...

I övrigt har jag hållt mitt löfte idag. Jag har (nästan) hållt mig borta från datorn, jag har dammsugat och varit ute och gått/fotat i över en timme. Ikväll blir det våfflor, och jag har till och med pluggat! Jag ska städa pyttelite nu, sedan fortsätta njuta av denna fantastiska dag!

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Kul att du är med :)



Kommentera gärna dagens konsertbilder!

2010-03-10 @ 20:21:27
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0