lasagne

Jag har stått och slitit med att göra lasagne i någon timme nu, och som resultat osas köket av bränd ostsås.... Hm.... Jag tror jag håller mig till vetenskap, inte matlagning.

Idag har det hänt mycket. Jag hade idrottslektion, och jag tror min enda chans på ett mvg i idrott gick upp i rök... Fuck. Sen spelade vi upp lite scener ur Shakespeares "En Midsommarnatts Dröm" på engelskan, vilket var fylld med skratt och galna saker. Efter en som vanligt vidrig lunch började "Framtidsresan", en halv temadag om alla möjligheter inom skogsindustrin. Inte delen i skogen, men delen i industrier och forskningslabb. Det var rätt kul, trots att jag har blivit grymt uttittad, av allt och alla.

Efter skolan har jag ägnat tid åt att såsa framför teven, och, som nämnt, att göra lasagne. Den kommer antagligen smaka skit, men det är JAG som gjort den. Nu ska jag äta upp den! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0