Lisa och Joel




I lördags fotade jag Lisa och Joel, och de var ju så sockersöta att man nästan får diabetes. Många fina bilder blev det, här är två av mina favoriter.

Veckan går snabbt men ändå långsamt. Min mobil vägrar dyka upp, tack för det Telia, och det mesta som snurrar i mitt huvud är PA, fotografering och Umeå. Varför Umeå? Jo, igår var vi på "inspirationsdag" i Söderhamn, typ Högskoledag, och då studenten från Umeå är en av de grymmaste retoriker jag stött på är jag sugen på att flytta norrut och plugga vidare. IKSU och riktiga vintrar låter inte så hemskt direkt. Men riktiga vintrar, när jag bara i Bollnäs fryser ihjäl? Hmmm... Snö i all ära, men kylan klarar jag mig utan.

Nu är det snart helg i alla fall, eller ja... Testa-på-högskoleprov-helg, så kanske inte helg på riktigt. Sedan ska jag fota och filma till PA också, så ingen vila här inte. Men nu ska jag vila, sömn är min bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0