a long time ago


Idag har jag påbörjat en storstädning som kom till den punkten den alltid gör när jag drar igång en storstädning, nämligen den punkten där allt som tidigare har funnits i mina lådor ligger på golvet och jag blir trött och orkar inte stoppa tillbaka allt igen. Med andra ord, mitt rum är kaos.

MEN, en sak som jag hittade under min storstädning var mina gamla foton! Här ovan ser ni mig som 3-5 år på dagis och 7-9 år i ettan till trean. Jag måste bara få notera att jag i bilden längst ner till höger har en helt underbar AQUA-tröja på mig som jag älskade. Jag hade alla deras låtar på kassettband! Nu känner jag mig plötsligt väldigt gammal... Den orangea tröjan älskade jag, och blomman man ser lite av där på bröstet var av någon slags gummi med nån typ av vattengel i den, och glitter som flöt runt. Det var min absoluta favorittröja tills jag lyckades ta hål på blomman och all gegga kom ut. Så var Elin inte så glad kan jag lova!

En annan sak jag kan inflika var att det var mammas göra att mitt hår klipptes av och jag fick ta del av pottfrillan. Jag var så arg på henne, och jag blev ännu argare när alla började tro att jag var en kille, både mina dagisfröknar som började kalla mig Jens och några barn på Kilberg när jag gick förskolan. Jag har förlåtit min kära mor för detta, men jag bär fortfarande med mig de mörka minnena.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Sötnos. Jag tror att jag har alla foton också!

2011-01-18 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0