ananas or anaaaanas? PINEAPPLE!



I detta mitt nya liv som en så kallad hurtig person kravlade jag mig ur sängen tidigt imorse, på min sovmorgon (!), för att sedan kravla mig till simhallen. Som belöning har jag en burk med konserverad ananas som inte alls är så god när jag numer brukar vara bortskämd med färsk. Det är av denna anledning som Hank, ananasen med solglasögon, än en gång får göra min blogg färgglad och vacker, i brist på annat...

Nu tar jag min underbara träningsverk (tack Sensei Robin) och kravlar in i sängen igen, och avslutar således ännu en strålande dag i Bollnäs vackra landskap. Imorgon väntas sovmorgon till sent, så tummen upp för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0