Challenge - Day 22

Day 22- What makes you different from everyone else

Mitt minne är extremt bra. På vissa sätt i alla fall. Jag kan komma ihåg väldigt mycket men samtidigt väldigt lite. Jag har upptäckt att saker som plocka ur diskmaskinen, laga mat idag, det är prov imorgon och kom ihåg att göra klart engelskauppgiften är saker som jag väldigt lätt glömmer bort, men samtidigt minns jag att en tjej som jag simmade med när jag var tio år forfarande är skyldig mig en tia, jag minns nästan alla dialoger i Hitta Nemo, jag kan nästan alla låttexter till alla låtar i min Spotifylista och jag minns att jag ett år på dagis gav bort ett påskkort med en gul kyckling till en liten kille, sedan fick jag tillbaka det någon dag senare.

Annars tror jag inte att jag är så olik alla andra. Jag är lite längre än de flesta, men inte alla. Jag är lite mer högljudd än de flesta, men inte alla. Jag är bra på många saker, men jag är inte sjukt jättebra på någonting.

Ja, räcker det? Jag kommer i alla fall inte på något mer. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0