testingtesting



Om några minuter tänkte jag ta mig i kragen och bege mig till gymmet för första gången i år, både i år som i 2011 och i år som de senaste 365 dagarna. Jag är inte bra på det där med träning, men ska jag ha det där eftertraktade MVG:et i Idrott och Hälsa A så är det bara att bita ihop. Dessutom lever jag längre och bättre och allt sånt också...

Nu är lovet slut, och som vanligt känns det inte som det har varit heller. Skolan rullar på som alltid, men det går ändå rätt bra nu. Mitt PA börjar mer och mer ta form vilket är en stor lättnad. Ny termin innebär att vissa kurser avslutas och vissa kurser påbörjas, men mitt schema blir oerhört mycket bättre. Sovmorgon 2-3 dagar i veckan är ju inte så hemskt.

Det får räcka som ett första blogginlägg på ett bra tag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0