14 dagar senare



Så är årets första två veckor över, 14 dagar av 2011 har gått. Än är det många kvar, men jag har en känsla av att nästa vecka kommer bli ännu bättre än denna.

En anledning är vårt nya, underbara schema. ÄNTLIGEN, efter 5 terminer på Torsbergsgymnasiet, får vi ett helt underbart schema med sovmornar och håltimmar. En annan är att en liten fågel viskade i mitt öra att min nya mobil anländer till Bollnäs då.

Dessutom ska jag jobba med roliga saker till mitt projektarbete. Fast det förstås, det börjar redan imorgon, då jag ska fota Pay ans Jump på ridskolan. Egentligen ska jag göra det EFTER att jag har mockat skit i fyra timmar, men det är sånt man får ta!

Nu ska jag äta lite nattmacka och dricka en kopp te. Det går bra med operation "Börja Dricka Te" faktiskt, detta är min tredje kopp denna vecka. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0